خدمات کارکنان پلیس نشان از اقتدار و مردم‌داری است
کد خبر: 4030022
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

خدمات کارکنان پلیس نشان از اقتدار و مردم‌داری است

استاندار کردستان با تقدیر از مدیریت انتظامی کردستان گفت: خدمات کارکنان پلیس در این روزهای برفی نشان از اقتدار و مردم‌داری است.

نشست ستاد بحران

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 29 دی‌ماه در نشست مدیریت بحران استان کردستان اظهار کرد: با توجه به بارش نعمت آسمانی بارش برف، شاهد فعالیت و تلاش کارکنان انتظامی استان در کنار سایر ارگان‌های امداد رسان بودیم که به‌صورت شبانه روزی در ورودی و خروجی شهرها و در محورها با اخلاق به مردم خدمت می‌کردند.

وی افزود: در این مدت به لطف خدا با توجه به شرایط سخت کوهستانی جاده‌ها، شاهد حادثه منجر به فوت در محورها نبودیم، که این نشان از مدیریت موفق سردار آزادی، در اتخاذ تدابیر و تصمیمات ترافیکی بوده است.

استاندار استان کردستان بیان کرد: کارکنان پلیس در مأموریت‌های گوناگون در خدمت شهروندان بوده‌اند و در این شرایط در استان با حضور و کمک به مردم خود درخشیدند. باید همه دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به شهروندان کوشا و پای کار باشند و هیچ مشکلی در تأمین ارزاق، سوخت و آرد نداریم و دچار هیچگونه کمبودی نخواهیم شد.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان گفت: با هماهنگی دستگاه‌ها، همکاری و تعامل‌های صورت گرفته اعمال مسدودیت و محدودیت موجب شد در محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری تصادف منجر به فوت نداشته باشیم.

وی یادآور شد: یگان ویژه و پلیس راه در جاده‌ها در کنار دیگر دستگاه‌ها حضور داشتند و در داخل شهر هم به شهرداری خدمات ارائه دادیم.

انتهای پیام
captcha