دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش در گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4030060
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش در گنبدکاووس برگزار شد

دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز و مدیران دارالقرآن های استان گلستان با حضور کارشناسان قرآن، عترت و نماز شهرستان ها امروز ۳۰ دی ماه در باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، سیدرضا حسینی‌، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش گلستان در دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن و عترت و نماز و مدیران دارالقرآن های استان گلستان که با حضور کارشناسان قرآن، عترت و نماز شهرستانها امروز ۳۰ دی ماه در باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، گفت: این دوره‌ها با هدف تقویت مبانی مذهبی و اعتقادی مربیان، مدیران و معلمان آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت‌های افراد متخصص در تعمیق باورهای دینی و پاسخ به شبهات دینی دانش‌آموزان و کودکان برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه سعی شده در این دوره ها از افراد متخصص در زمینه ترویج فرهنگ قرآن و نماز استفاده شود، افزود: این دوره ها کمک می‌کند تا مربیان موضوعات دینی را با شیوه‌های جدید آموزشی فرا بگیرند و بتوانند در نسل جدید تاثیرگذار باشند.

حسینی گفت: تاکنون هزار و ۴۵۰ نفر از مربیان تحت آموزش و پرورش استان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند و با شیوه‌های آموزشی نماز و چگونگی جذب آن در دانش آموزان آشنا شدند.

انتهای پیام
captcha