آزمون‌های داوری و میانجی‌گری شورای حل اختلاف در اردبیل لغو شد
کد خبر: 4030070
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

آزمون‌های داوری و میانجی‌گری شورای حل اختلاف در اردبیل لغو شد

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل، از لغو آزمون‌های داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در استان خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل،  30 دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: نظر به وضعیت نامطلوب و نامساعد شرایط جوی و بر اساس نظر مدیریت آزمون و طبق هماهنگی های انجام گرفته با دادگستری استان و حل اختلاف کشور این آزمون لغو گردید که زمان جدید آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی، با بیان اینکه برای شرکت در آزمون داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۹۳۱ نفر از استان اردبیل ثبت‌نام کرده بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۷۸ نفر خانم و ۵۵۳ نفر مرد بودند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار بود این آزمون توسط جهاددانشگاهی و به صورت همزمان با ۳۱ استان کشور، روز جمعه اول بهمن ماه در دانشگاه‌های پیام نور و محقق اردبیلی برگزار شود که به دلیل برودت هوا و بارش شدید برف و شرایط  جوی حاکم در استان لغو شد.

اوچی‌اردبیلی تصریح کرد: ضمنا هر گونه تغییر در شرایط از طریق سایت مرکز آزمون به آدرس https://hrtc.ir/ و یا سیستم پیامکی(با سرشماره مرکز آزمون به شماره 982166461712) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha