آغاز ثبت‌نام دومین دوره جام قرآنی بوشهر
کد خبر: 4031531
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

آغاز ثبت‌نام دومین دوره جام قرآنی بوشهر

ثبت‌نام دومین دوره جام مسابقات بین مراکز قرآنی استان بوشهر آغاز شد، این برنامه ماه رمضان از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود.

جام قرآنی بوشهربه گزارش ایکنا، ثبت‌نام دومین دوره جام مسابقات بین مراکز قرآنی استان بوشهر آغاز شد، این برنامه ماه رمضان از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود و برنامه‌ریزی برای تولید و ضبط آن نیز از هم‌اکنون شروع شده است.

این جام قرآنی ویژه بانوان و آقایان است و در سال گذشته 32 مؤسسه و خانه قرآن در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم شرکت کرده بودند.

در مورد تفاوت این دوره با دوره گذشته می‌توان به این مورد اشاره کرد که امسال مسابقه به صورت درصدی از انفرادی و گروهی دیده شده اما در دوره قبل مؤسسات در قالب تیم شرکت می‌کردند.

مسابقات سال گذشته تجمیعی بود، حفظ و قرائت و مفاهیم در یک گروه گنجانده شده بود، امسال حافظان و قاریان و افراد مسلط بر مفاهیم قرآن هر کدام جدا مسابقه می‌دهند، اما اصالت گروه هم دیده شده و هر فردی که امتیاز کسب کند یک امتیاز نیز به تیم تعلق می‌گیرد.

تا 10 بهمن مهلت ثبت‌نام تعیین شده و از 23 بهمن‌ماه نیز ضبط برنامه شروع می‌شود. مؤسسات قرآنی به منظور ثبت‌نام در این جام می‌توانند یا کارشناس قرآنی ارشاد در شهرستان خود ارتباط برقرار کنند.

این برنامه با همکاری صداوسیما مرکز استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha