کد خبر: 4031616
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

قرآنیان دانشکده علوم پزشکی دزفول تقدیر شدند

فعالان حوزه قرآن و عترت و برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر شدند.

قرآنیان دانشکده علوم پزشکی دزفول تقدیر شدند

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم تقدیر از فعالان حوزه قرآن و عترت و برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشگی دزفول برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان "ایمان سعادت نیا" نفر اول رشته دعا و مناجات خوانی، "فاطمه قاطعی"نفر اول رشته سبک زندگی، "راضیه سلطانی"نفر اول رشته ترتیل، "محمد رضا نیکو نژاد" نفر اول رشته اذان، "شادی عصاره نژاد دزفول"نفر اول رشته حفظ سوره انسان، "زهره مهرجویان" نفر اول در سبک زندگی منتظرانه در بخش اساتید، با دادن تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha