تبیین گفتمان انقلاب اسلامی نیازمند عزم جدی رسانەای و تبلیغاتی است
کد خبر: 4031808
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

تبیین گفتمان انقلاب اسلامی نیازمند عزم جدی رسانەای و تبلیغاتی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: تبیین ریشەهای انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی نیازمند یک عزم جدی رسانەای و تبلیغاتی است کە این امر تلاش همه جانبه دستگاە‌های اجرایی استان کردستان را می‌طلبد.

جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان امروز، هفتم بهمن‌ماه در اولین جلسە کمیتە ارتباطات و اطلاع رسانی برگزاری دهە مبارک فجر، ضمن تبریک آغاز و حلول ایام‌اللە فجر اظهار کرد: ٤٤ سال از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت، هرساله مراسم‌های مختلفی بە مناسبت سالروز انقلاب اسلامی برگزار شدە است.

وی افزود: تبیین ریشەهای انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی نیازمند یک عزم جدی رسانەای و تبلیغاتی است کە این امر تلاش همه جانبه دستگاە‌های اجرایی استان کردستان را می‌طلبد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد: بە گفتە مقام معظم رهبری دورە جهاد تبیین است و در دورە جهاد تبیین باید بتوان با بهرە‌گیری از همە عناصر هنری، تبلیغاتی و فناوری‌های نوین و بسترها و امکانات جدیدی کە در سپهر و کهکشان ارتباطات ظهور و بروز پیدا کردەاند، بتوان از همە آن‌ها استفادە کرد.

عبدالملکی افزود: در این کهکشان رسانەای، تنوع و تکثر و تلون رسانەهای متعدد نوظهور و نو پدید، رسانەای پیروز میدان است کە بتواند اثرگذار باشد، بر افکار عمومی تأثیرگذار و هدایت کنندە باشد کە قدرت ایذا و توضیح و تبیین قوی‌تری داشتە باشد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم پدیدە انقلاب اسلامی را از باب مبانی، ریشەها، استراتژی‌ها و راهبردها، اهداف عالی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در ترویج گفتمان‌های اثربخش در بین همە اقشار اعم از جوانان، اصناف و اقشار مختلف تببین کنیم باید مبتنی بر یک تفکر و یک ایدە قوی باشد کە بتواند اثرگذار باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: برگزاری مراسم سطحی و کم‌عمق و کم‌رمق نمی‌تواند اثرگذار باشد و باید از همە بسترها و امکانات لازم استفادە شود، یعنی اگر در گذشتە در حوزە صدا و سیما فعالیت می‌شد، امروزە بخش مکمل باید فضای مجازی باشد و حتی در جاهایی پیشرو و پیش قراول و پیش‌برندە خیلی از مباحث تبلیغی و شناختی بایستی حوزە مجازی باشد، همچنین موسیقی باید مکمل برنامەهای صدا و سیما قرار بگیرد

وی یادآور شد: در حوزە خبر نیز باید با سرعت بیشتر و با قدرت اقناعی بیشتری حرکت کرد، لذا همە حوزەها باید مکمل و تکمیل‌کنندە همدیگر باشند کە تأثیر بیشتری بر افکار عمومی داشتە باشد.

انتهای پیام
captcha