محفل انس با قرآن در منطقه جنوب غرب نزاجا برگزار شد
کد خبر: 4035568
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

محفل انس با قرآن در منطقه جنوب غرب نزاجا برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت دهه فجر، شب گذشته 21 بهمن در جمع خانواده‌های کارکنان منطقه جنوب غرب نزاجا برگزار شد.

محفل انس با قرآن در منطقه جنوب غرب نزاجا برگزار شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، سرتیپ دوم عباس نوری، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا در محفل انس با قرآن کریم که شب گذشته 21 بهمن در جمع خانواده‌های کارکنان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در جامعه، نقش زنان و مادران را در جهت دهی، شکل گیری و ترویج فرهنگ قرآن کریم بی‌بدیل دانست و به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب در این زمینه که فرمودند «قرآن کریم انسان ساز است و زنها نیز انسان سازند» اشاره کرد.

وی گفت: اگر می‌بینیم فردی توانسته در جامعه موفق شود، این حاصل تربیت صحیح خانواده و مخصوصا مادر بوده است و چه خوب است که این تربیت در مسیر قرآن باشد و الحمدلله امروز خانواده‌های ما ارتشیان بیش از گذشته با قرآن عجین است.

نوری با تأکید بر اینکه باید به  نشر معارف قرآن کریم و تعالیم اسلامی کمک کنیم، اظهار کرد: یکی  از مهم‌ترین وظایف همگان، فرماندهان و مسئولان در ارتش جمهوری اسلامی کمک به فرهنگ‌سازی  قرآنی در بین کارکنان و خانواده آنان است و ما در این مسیر قدردان زحمات خانواده‌ها هستیم و با تمام توان از آنان حمایت خواهیم کرد.

در این مراسم تعداد زیادی از نوحافظان و حافظان در جمع خانواده‌ها به ارائه محفوظات خود پرداختند و جمعی از فرزندان در قالب گروه سرود، «دختران انقلاب» و سرود «ای ایران» را اجرا کردند.

 در پایان از نفرات برتر مسابقه طرح تنویر قرآن کریم در مرحله مقدماتی، حافظان و  نوحافظان، نفرات برتر ارزیابی حفظ خانواده‌ها و استادان کلاس حفظ تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha