وی افزود: این روستا ۲۵ دانشآموز دارد که به دلیل نبود مدرسه، این عزیزان مسافت زیادی را جهت تحصیل به روستاهای اطراف طی میکردند که باعث صرف هزینه و مشکلات بسیاری بود.
قربانی گفت: این شرایط به ویژه برای دختران سبب میشود تعداد کودکان بازمانده از تحصیل در این مناطق بیشتر باشد و احتمال وقوع افت تحصیلی و ترک تحصیل افزایش پیدا کند. خوشبختانه با کمک خیرین مدرسهساز و اعتبارات دولتی، این مدرسه احداث شد و به بهرهبرداری رسید.
