برپایی میز خدمت در پایگاه‌های نماز جمعه، آرامش جامعه را به دنبال دارد
کد خبر: 4037436
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

برپایی میز خدمت در پایگاه‌های نماز جمعه، آرامش جامعه را به دنبال دارد

مسئول ستاد نماز جمعه بیرجند گفت: برپایی میزهای خدمت در پایگاه های نماز جمعه، آرامش جامعه و رضایت مندی مردم را به دنبال دارد.

حجت الاسلام  محمدعلی توکلی، مسئول ستاد نماز جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام  محمدعلی توکلی، مسئول ستاد نماز جمعه بیرجند امروز  ۳۰ بهمن‌ماه در شورای اداری استان اظهار کرد: مصلی المهدی(عج) مرکز خراسان جنوبی باید قطب فرهنگی در شرق کشور شود و همگان باید همت کنیم تا این مکان زیبایی و‌ جاذبه خود را به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی پیدا کند.

مسئول ستاد نماز جمعه بیرجند به برپایی میز خدمت در پایگاه های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: این میزهای خدمت آرامش جامعه و‌ رضایت مندی مردم را به دنبال دارد و‌ نیاز است این میزهای خدمت هر هفته در پایگاه های نماز جمعه برپا شود.

توکلی ادامه داد: باید همدلی، همراهی و همگامی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مراسم ملی و مذهبی در مکان مصلی المهدی(عج) بیرجند به وجود آید تا این مکان به قطب فرهنگی تبدیل شود.

وی از وجود ظرفیت ۱۰۰ غرفه نمایشگاهی دائمی در محل مصلی المهدی(عج) بیرجند خبر داد و تأکید کرد: دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف می توانند در این محل دستاوردها خود را به نمایش بگذارند و محصولات خود را عرضه کنند.

مسئول ستاد نماز جمعه بیرجند گفت: از دستگاه های اجرایی استان درخواست داریم برای تکمیل بحث های عمرانی مصلی المهدی(عج) مرکز استان و پایگاه نماز جمعه همکاری و همفکری داشته باشند و باید بدانیم که خدمت به مردم زمان و مکان نمی شناسد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز گفت: برای اولین بار در کشور تا دو ماه آینده ۳۰ میلیارد تومان از تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که از رده خارج شده بود بازسازی خواهد شد.

سید محمد موسوی میرزایی، گریزی به وضعیت کرونای استان زد و گفت: هم اکنون در پیک ششم کرونا هستیم و این وضعیت قابل انتظار بود و هنوز میزان بستری و فوتی‌ها بالا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی در لیست شهرهای قرمز و شهرستان خوسف نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته است اما این رنگ‌بندی‌ها به غلظت رنگ‌بندی در پیک های قبلی کرونا نیست.

وی ادامه داد: به لحاظ فضای فیزیکی، نیروی انسانی و تجهیزات و دارو را در استان فراهم کردیم و نگرانی برای حل مشکلات درمانی مردم وجود ندارد و در ۱۰ روز آینده به نظر می‌رسد از پیک ششم کرونا عبور می کنیم.

موسوی میرزایی به اقدامات و تغییرات دانشگاه علوم پزشکی در سه ماهه اخیر اشاره کرد و افزود: مهمترین تغییرات در راستای نیروی انسانی بود و مسئولان جدید دانشگاه هلوم پزشکی استان را بر مبنا بهترین‌ها و پرکارترین و خوشنام ترین ها انتخاب کردیم هرچند این تغییرات برای من هزینه بسیاری داشته و در آینده خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تاکید بر کنترل و بازدید از مطب پزشکان و متخصصان استان، یادآور شد: در حوزه پروژه‌های عمرانی نیز تاکنون با پیگیری تجهیزات بیمارستان بشرویه را گرفتیم و کلینیک سرایان و بالگرد طبس تکمیل شده و امکانات بیمارستان قاین و بیمارستان نهبندان گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha