معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت میکرد، گفت: انتظار میرود هماستانیها در رعایت موازین بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک دقت بیشتری کنند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، سید محمد علوی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند واکسیناسیون در استان خوزستان اظهار کرد: پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۴.۷ درصد و نوبت دوم ۷۱.۸ درصد و پوشش نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۲۷.۶ درصد است.
وی با اشاره به بازدید از وضعیت رعایت پروتکلهای بهداشتی در مناطق مختلف افزود: ۹۹۴ مورد بازدید از اماکن عمومی، ادارات، بانکها و مطبها انجام شده است و بر اساس بررسیهای میدانی، میزان استفاده از ماسک توسط شاغلان اماکن عمومی، ادارات، بانکها و مردم در استان خوزستان کمتر از ۵۰ درصد است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت میکرد، گفت: انتظار میرود هماستانیها در رعایت موازین بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک دقت بیشتری کنند.