نواختن زنگ روز قرآنی بوشهر + عکس
کد خبر: 4041166
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

نواختن زنگ روز قرآنی بوشهر + عکس

زنگ روز قرآنی بوشهر به مناسبت آغاز هفته قرآنی در مدرسه شهید مطهری شهر بوشهر نواخته شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، زنگ روز قرآنی بوشهر به مناسبت آغاز هفته قرآنی بوشهر، 16 اسفندماه با حضور عبدالرحیم افروغ، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، در مدرسه شهید مطهری شهر بوشهر نواخته شد.

در این مراسم علی موحدی، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با تدبیر آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سال 1400 برای اولین بار بوشهر، پایتخت قرآنی ایران شناخته شد که به همت خود ایشان هم کار های خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به شناسایی استعداد های قرآنی، آن را یکی از فعالیت های آموزش و پرورش در این زمینه خواند و اضافه کرد: آموزش و پرورش 953 نفر را به عنوان استعداد قرآنی معرفی کرده که هم اکنون در یکی از مهمترین پایگاه های آموزشی تحت آموزش قرآنی هستند.

موحدی با تاکید بر مصونیت به عنوان یکی از شاخصه های جامعه مانوس با قرآن، اضافه کرد: در آموزش و پرورش نیز اهداف، مصون سازی معنوی و فکری از آسیب ها را به طرق مختلف که یکی از آنها برنامه های قرآنی است، دنبال می‌کند و اساتید قرآنی مجرب در مدارس هم با حضور خود این امر را تسریع می‌کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha