فرمان جهاد تبیین تمامی علاقه‌مندان به اسلام و ایران را دعوت به مشارکت می‌کند
کد خبر: 4042288
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

فرمان جهاد تبیین تمامی علاقه‌مندان به اسلام و ایران را دعوت به مشارکت می‌کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دشمن در کنار تحریم، تحریف را هم در پیش گرفته است، گفت: جهاد تبیین تنها وظیفه دولتی و حکومتی نیست و همه علاقمندان به اسلام و ایران باید در آن شرکت کنند.

حدادعادلبه گزارش ایکنا از اردبیل، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ۲۱ اسفندماه، در محفل شعرگویی در اردبیل، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین، اظهار کرد: مقام رهبری در دیدار با خبرگان رهبری بر موضوع جهاد تبیین تاکید داشتند که در واقع منظور ایشان از مطرح کردن این موضوع پاسخ به جنگ نرم دشمن است که در کنار تحریم، تحریف را هم در پیش گرفته و سعی می‌کند با واژگون کردن حقایق و واقعیات ذهن جامعه را نسبت به اسلام و انقلاب منحرف کند.

وی اظهار کرد: مقام  معظم رهبری همگان را به یک جهاد عظیم برای تبیین حقایق و واقعیات انقلاب دعوت کردند و نظر ایشان متوجه دستگاه خاصی نبوده بلکه همه نیروهای و مردم علاقه‌مند اسلام و ایران باید در این جهاد شرکت کنند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی،  تاکید کرد: البته دستگاه‌ها هم به تناسب وظایف خودشان بایستی برنامه‌ریزی کنند منتهی این وظیفه دولتی و حکومتی نیست بلکه یک وظیفه اسلامی و ملی است.

رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: اهالی هنر و قلم نقش مهمی در جهاد تبیین و معرفی و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و تشیع دارند و همه بایستی تلاش کنند این فرهنگ به خوبی به دنیا معرفی شود.

انتهای پیام
captcha