کرسی ضیافت نور در علی‌آباد کتول برگزار شد + عکس
کد خبر: 4049152
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

کرسی ضیافت نور در علی‌آباد کتول برگزار شد + عکس

سیصد‌ و‌ شصت‌و‌یکمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با عنوان خدیجه کبری و ام‌المومنین(س) عصر روز گذشته، ۲۳ فروردین در مصلی امام رضا(ع) علی آباد کتول برگزار شد.

 سید ابوالفضل حکیمی  قاری و مفسر قرانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیصد و شصت‌و‌یکمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم(ضیافت نور) با عنوان خدیجه کبری و ام المؤمنین(س) عصر روز گذشته، ۲۳ فروردین در مصلی امام رضا(ع) علی آباد کتول همراه با اقامه نماز مغرب و مراسم افطاری برگزار شد.

در این مراسم معنوی زمزمه دعای توسل و روضه خوانی توسط مداح اهل بیت کربلایی عبدالله کرامتی  و همچنین بیان حکمت ۱۳۶ نهج‌البلاغه امام علی(ع) از سوی محمدباقر زنگانه، ارائه شد.اجرای شعر و خواندن مقاله‌ای کوتاه درباره حضرت خدیجه کبری و ازدواج‌های پیامبر اکرم(ص) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه مراسم آیات ۸۷ تا پایان سوره نمل و سوره کوثر توسط محمد ابراهیم جهش قرائت شد و حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حکیمی، حافظ کل قرآن مباحث تفسیری را در مورد آیه ۴۶ سوره انفال در مورد اطاعت‌پذیری از فرامین خدا و پیامبر، فروپاشی اجتماعی جامعه اسلامی ارائه شد.

همچنین حکیمی با بیان چند ضرب المثل قرآنی و مصادیق آیات آن، به ادامه سخن پرداخته و از مردم و خیرین برای مساعدت در فراهم کردن امکانات مکانی، آموزشی و مالی برای فعالان قرآنی دعوت کرد.

انتهای پیام
captcha