کد خبر: 4050981
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

تاخیر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خوزستانی در دریافت دوز سوم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار تکمیل واکسیناسیون، تاخیری‌ها در تزریق دوزهای دوم و سوم واکسن کرونا شد.

تاخیر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خوزستانی در دریافت دوز سوم

به گزارش ایکنا از خوزستان، دکتر سید محمد علوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند بیماری در خوزستان اظهار کرد: موارد ابتلا به کرونا در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن حدود ۲۷.۵ درصد، موارد بستری ۲۸ درصد و موارد مرگ ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر تکمیل پوشش واکسیناسیون، افزود: در استان خوزستان حدود ۴۵۰ هزار نفر در تزریق دوز دوم و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در تزریق نوبت سوم واکسن کرونا تاخیر دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این افراد واکسیناسیون کاملی ندارند و باید هر چه سریعتر برای تکمیل پوشش واکسیناسیون خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha