روایت عاشقانه‌های مادر شهید «رحمان پوردهقان» + فیلم
کد خبر: 4051567
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

روایت عاشقانه‌های مادر شهید «رحمان پوردهقان» + فیلم

برنامه‌ «روایت عاشقی» در سحرگاه بیستمین روز از ماه مبارک رمضان به روایت زندگی رحمان پوردهقان از زبان مادر این شهید مدافع امنیت پرداخته است.

 شهید مدافع امنیت رحمان پوردهقانبه گزارش ایکنا از لرستان، بسیج رسانه استان لرستان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه بیستمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی و شهادت شهید مدافع امنیت رحمان پوردهقان نقل شده است.

شهید رحمان پوردهقان شامگاه پنج‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در درگیری با اراذل و اوباش و اشرار مسلح در منطقه دره‌گرم خرم‌آباد مجروح و صبح جمعه، ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در بیمارستان شهید عشایر خرم‎آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهید رحمان پوردهقان گفت: همیشه بوی عطری را در داخل خانه‌مان احساس می‌کنم و مطمئن هستم بوی رحمان از خانه می‌آید چون وقتی از اهل منزل سؤال می‌کنم آیا شما عطر زده‌اید همگی می‌گویند که آنها عطر استفاده نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه من به پسرم رحمان افتخار می‌کنم و خوشحالم که فرزندی را تربیت کردم که در راه دفاع از امنیت وطن به شهادت رسیده است، افزود: همیشه برای رحمان دعا می‌کنم که دستش به دست امام حسین(ع) برسد و از او می‌خواهم که او نیز برای ما دعا کند.

این مادر شهید اضافه کرد: رحمان همیشه سفارش پدرش را به من می‌کرد و می‌گفت مادر خیلی حواست به پدرم باشد او مریض است و نیاز به مراقبت و پرستاری دارد و من به رحمان می‌گفتم پدرت فرد زحمت‌کشی بوده که هشت فرزندش را بزرگ کرده و من وظیفه دارم از او نگهداری و مراقبت بکنم.

انتهای پیام
captcha