شهرداری تهران برای نمایشگاه قرآن چه میزان هزینه کرده است؟
کد خبر: 4053127
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

شهرداری تهران برای نمایشگاه قرآن چه میزان هزینه کرده است؟

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران شب گذشته در غرفه ایکنا از هزینه‌ شهرداری تهران برای همکاری در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن با دیگر دستگاه‌ها سخن گفت.

شهرداری تهران برای نمایشگاه قرآن چه میزان هزینه کرده است؟حسین نظری، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد: گام برداشتن در راستای قرآن چه تبلیغ قرآن چه حرکت به سمت قرآن شور و عشق خاص خود را دارد. برپایی نمایشگاه قرآن آن هم در ایام ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن و بهار قرآن است شور و عشق خاص خود را دارد و از کسانی که برای قرآن وقت می‌گذارند و زحمت می‌کشند باید قدردانی کرد و امیدواریم این نمایشگاه مورد توجه مردم کشورمان قرار گرفته باشد و سال به سال رونق بیشتری پیدا کند.

وی در خصوص خدماتی که شهرداری تهران برای برپایی نمایشگاه قرآن انجام داده است، گفت: همکاری بی‌ادعا و خاموشی را شهرداری با نمایشگاه قرآن داشته است؛ هر چند شاید اسم شهرداری در جایی گفته نشده باشد اما ما در دو حوزه همکاری داشته‌ایم. هم در حضور محتوایی با برپایی غرفه به عنوان یک سازمان قرآنی و هم در بحث خدماتی که وظیفه اصلی شهرداری در شهر تهران است.

نظری گفت: ما ادعا داریم هزینه‌ای که شهرداری برای نمایشگاه قرآن می‌کند نه تنها کمتر از سایر نهادها نیست، بلکه بیشتر هم هست. در بحث نگه داشت و آراستگی، توزیع افطاری، خدمات حمل و نقل شهری شامل مترو و ون‌های رایگان و ... .

وی ادامه داد: ما به دنبال نام نیستیم، اما امیدواریم خدمات ارزنده همکاران ما دیده شود تا تشویقی باشد برای حضور پررنگ‌تر و خدمات بیشتر.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران به این سؤال خبرنگار ایکنا پاسخ داد که شهرداری برای مناطقی که دارالقرآن ندارند چه اقداماتی انجام خواهد داد؟ گفت: معاونت اجتماعی شهرداری در حوزه دارالقرآن‌های مناطق فعال است و حتی در تبلیغات شهری هم رویکرد محتوایی قرآن را دنبال می‌کنیم، اما باید ساماندهی قوی‌تری را انجام دهیم و آموزش قرآن در مناطق شهرداری را بیشتر ترویج کنیم.  

وی در پایان اضافه کرد: وظیفه شهرداری انجام خدمت است؛ ارگان‌های دیگر هم وظیفه دارند این خدمات شهری را به اطلاع مردم برسانند. به عنوان یک خادم در شهرداری از اصحاب رسانه درخواست دارم کار شهرداری را به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای پیام
captcha