حمایت از قدس مظهر رویش وحدت اسلامی است
کد خبر: 4053267
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

حمایت از قدس مظهر رویش وحدت اسلامی است

سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری در بیانیه‌ای بر حمایت از فلسطین و قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی که یکی از مظاهر رویش وحدت و انسجام اسلامی است، تأکید کرد.

روز قدس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری در بیانیه‌ای روز جهانی قدس را ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی دانست و بر حمایت از فلسطین و قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی که یکی از مظاهر رویش وحدت و انسجام اسلامی است، تأکید کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «امت بزرگ اسلامی خوب می‌داند که اکنون روز قدس فراتر از مرزهای ایران و حتی فراتر از مرزهای جهان اسلام به یک روز جهانی تبدیل شده و تمامی آزادی‌خواهان جهان به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال ظالمان ستم پیشه هستند.

جبهه مقاومت روز به روز حلقه محاصره را بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تنگ‌تر می‌کند و در مناطق مختلف جهان با الگوسازی مردمی خویش از سرداران عزیزش همچون سردار سلیمانی عزیز اسرائیل را لحظه به لحظه به محو کردن و دور ساختن از حیات خویش وادار ساخته و امت اسلام و احرار جهان را روز به روز به قدس شریف و دستیابی به آن آرمان الهی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند».

انتهای پیام
captcha