استاد دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس تجلیل شد + عکس
کد خبر: 4054805
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس تجلیل شد + عکس

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس و دانشجویان امروز ۱۴ اردیبهشت از استاد آخوند خوجملی، امام‌جمعه اهل‌سنت نگین شهر و استاد دانشگاه مذاهب اسلامی تجلیل شد.

خوند خوجملی استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و گرامیداشت روز معلم

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس و دانشجویان امروز ۱۴ اردیبهشت از استاد آخوند خوجملی، امام‌جمعه اهل‌سنت نگین شهر و استاد دانشگاه مذاهب اسلامی تجلیل شد.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر در این مراسم با تبریک عید سعید فطر بیان کرد: عید فطر عید عبودیت و بندگی است. عید فطرت انسانی است که با عبودیت و بندگی در ماه رمضان بدست آمده و باید این فطرت پاک بدست آمده در ماه رمضان را حفظ کنیم.

امام جمعه نگین شهر به گرامیداشت هفته معلم و نقش تربیتی معلم در جامعه اشاره کرد و گفت: شهید مطهری سید آموزگار انقلاب بود خطی که می‌تواند انقلاب را از نظر فکری حفظ کند همان خط فکری شهید مطهری است یعنی در اجرای گام دوم انقلاب و عملیاتی شدن اسلام ناب معلم نقش اصلی را دارد.

آخوند خوجملی با بیان اینکه معلمان در جهاد تببین نقش تاثیرگذاری دارند، افزود: فضای مجازی فضای براندازی است اساتید و معلمان باید در جهاد تبیین در فضای مجازی ورود پیدا کند و آن را به فرصت تبدیل کنند.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر با بیان‌اینکه تکریم اساتید تکریم دانش، دانایی و در نهایت تکریم جامعه است، تصریح کرد: بی‌شک پایه، اساس و محور پیشرفت، توسعه و بهروزی هر جامعه‌ای، آموزش و پرورش می‌باشد که سکان هدایت آن در دست توانای معلمان آن کشور است و اساتید با اصلاح اخلاق و رفتار خویش بهترین الگوها را در اختیار دانش‌آموزان و یا دانشجویان قرار می‌دهند.

وی به نقش مهم تربیتی اساتید دانشگاه در ارتقای علمی و فرهنگی دانشجویان اشاره کرد و گفت: وقتی استاد دانشگاه در کنار مباحث تخصصی علمی، موضوعات تربیتی و فرهنگی را به دانشجویان تعلیم دهد نه‌تنها اجر اخروی می‌برد بلکه در این دنیا دانشجو به رشد و پویایی لازم می‌رسد.

انتهای پیام
captcha