مسئولان تورم آزاردهنده بازار را مدیریت کنند
کد خبر: 4054959
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

مسئولان تورم آزاردهنده بازار را مدیریت کنند

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: در حال حاضر تورم مردم را آزار می‌دهد بنابراین مسئولان باید به سرعت اقتصاد و بازار را مدیریت کنند تا مردم فقیر بتوانند به امکانات معیشتی دسترسی پیدا کنند چون زیبنده مردم نیست که در مشکل باشند.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، امروز، ۱۶ اردیبهشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به شهادت شهید مطهری و روز معلم اظهار کرد: شهید مطهری از فیلسوفان، بزرگان و علمای برجسته عصر حاضر در دنیای اسلام بود که توسط دشمن که همواره درصدد از بین بردن مغزهای متفکر بوده است، به شهادت رسید.

وی افزود: این شخصیت از علمای سرآمد جهان اسلام بود و شهادت ایشان به نام روز معلم برای آنان که در راستای علم و علم‌آموزی قدم برمی‌دارند نام‌گذاری شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه ادامه داد: معلمان مقام بسیار والایی دارند و همه مدیون معلمان در تمام ابعاد زندگانی خود هستند چون آنان تلاش دارند که همه را به جایگاه انسانی برسانند.

وی بیان کرد: معلم به مثابه مناره‌های تابنده‌ای است که بشریت را از ظلم رهایی کرده و به ساحل استقلال سوق می‌دهد و در این راستا سیستم دنیا باید به معلمان افتخار کنند و از سوی دیگر در خانواده‌ها باید به فرزندان آموخت که قدر و احترام معلمان را بدانند و همچنین جایگاه معلمان در جامعه حفظ شود.

ماموستا کلشی‌زاد با اشاره به وضعیت معیشتی مردم تصریح کرد: در حال حاضر تورم مردم را آزار می‌دهد و بنابراین مسئولان باید به سرعت اقتصاد و بازار را مدیریت کنند تا مردم فقیر بتوانند به امکانات معیشتی دسترسی پیدا کنند چون زیبنده مردم نیست که در مشکل باشند.

 

انتهای پیام
captcha