شهردار شهرکرد انتخاب شد
کد خبر: 4056105
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

شهردار شهرکرد انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: طی جلسات متعدد و به‌منظور بررسی رزومه متقاضیان برای منصب شهرداری، پس از گذشت حدود دو ماه و با رأی اکثریت، حامد فروزنده جونقانی به عنوان شهردار جدید شهرکرد انتخاب شد.

شهرداری شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدرضا بیاتی، رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد شامگاه امروز ۲۰ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرآیند انتخاب شهردار شهرکرد، اظهار کرد: در ابتدا، ۳۷ نفر برای پست شهرداری شهرکرد متقاضی بودند که ۲۰ نفر برنامه‌های خود را ارائه دادند و تعدادی انصراف خود را اعلام کردند،در نهایت برنامه هشت نفر بازنگری شد و پس از آن چهار نفر و از میان آن‌ها دو گزینه باقی ماند.

وی افزود: امشب در جلسه شورای شهر شهرکرد و از میان دو گزینه نهایی، حامد فروزنده جونقانی توانست با پنج رأی از هفت رأی به مدت چهار سال برای سمت شهرداری شهرکرد انتخاب شود.

بیاتی گفت: فروزنده دارای کارشناسی ارشد مدیریت مالی بوده و فعالیت به‌عنوان شهردار شهرهای هفشجان و فرخشهر از مهم‌ترین سوابق وی است.

بر طبق اعلام رییس شورای شهر شهرکرد، شهردار این شهر می‌بایست در اواخر فروردین‌ماه می‌شد، اما این گفته عملی نشد و در مصاحبه‌های بعدی که با رییس شورای شهر و یکی از اعضای شورا انجام شد اوایل اردیبهشت‌ماه را برای انتخاب شهردار وعده دادند که در نهایت بعد از نشست‌های متعدد و جلسات متوالی، امشب ۲۰ اردیبهشت‌ماه طی نشست اعضای شورای اسلامی شهر شهرکرد شهردار این شهر انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha