بصیرت‌افزایی؛ راه مقابله با شبیخون فرهنگی
کد خبر: 4057155
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

بصیرت‌افزایی؛ راه مقابله با شبیخون فرهنگی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بصیرت‌افزایی را راه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن دانست و گفت: جهاد تبیین در شرایط فعلی یک ضرورت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در دیدار با مسئول دفتر و جمعی از کارکنان دفاتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که در جبهه رو به روی خود ابهام ایجاد کرده و وقت و فرصت آنان را بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر بخواهیم از ناحیه دشمن شبیخون نخوریم راه‌حل آن افزایش بصیرت در جامعه است، افزود: بی‌بصیرتی در هر امری بی‌شک موجب آسیب دیدن از ناحیه دشمن می‌شود.

عبادی با بیان اینکه ما تجربیاتی چون فتنه سال ۸۸ را داریم که در ادامه بصیرت روز ۹ دی را به همراه داشت، گفت: دشمن در ۴۳ سال گذشته از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکرده ولی لطف خداوند همراه با ملت ایران بوده و توطئه‌ها با شکست روبه‌رو شده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در یک جامعه انقلابی تفکر لیبرالی و پول‌پرستی را رواج می‌دهد، اظهار کرد: وقتی تفکر لیبرالی و مادی‌گرایی رواج پیدا می‌کند جامعه برای پیشگیری از دزدی و... نیاز به نگهبان پیدا می‌کند و در نهایت عده‌ای به‌واسطه پول باد آورده و رانت و برخی به‌واسطه فقر دین و انقلاب را فراموش می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌ کرد: متأسفانه بسیاری از افراد علی‌رغم دروغ‌پردازی‌ها و صحنه‌سازی‌های رسانه‌های دشمن همچنان مخاطب آن هستند. وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی از شخصی چون عمار نام می‌برند و جمله معروف «کجاست عمار» را می‌گویند از این جهت است که او فردی دارای بصیرت بود و در جنگ صفین به راحتی حق از باطل را شناخت و در این زمینه به مردم کمک کرد.

وی یادآور شد: امروز مسئله بصیرت و تبیین یک ضرورت است و باید در قبال توطئه‌ها و طراحی‌های دشمن روشنگری کرد؛ باید دشمن را بشناسیم و دوست را از دست دشمن نجات دهیم که اگر بتوانیم حتی یک نفر را با روشنگری و بصیرت‌افزایی نجات دهیم از آنچه آسمان و زمین بر آن می‌تابد ارزشمندتر است.

انتهای پیام
captcha