همايش «دستان آسمانی» در زرند برگزار شد
کد خبر: 4059028
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

همايش «دستان آسمانی» در زرند برگزار شد

به همت انجمن حمایت از زندانيان زرند، در آستانه فرا رسيدن پنجم خرداد روز حمايت از خانواده زندانيان همايش «دستان آسمانی» با حضور مسئولان شهرستان و خیرین در زرند برگزار شد.

همایش دستان آسمانی زرند

به گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه فرا رسيدن پنجم خرداد روز حمايت از خانواده زندانيان همايش «دستان آسمانی» به همت انجمن حمایت از زندانیان زرند و با حضور رئيس دادگستری شهرستان، دادستان، رئيس اداره قضايی، رئيس اداره مركز خدمات اجتماعی اداره كل زندان‌ها استان كرمان، مسئولان زندان شهرستان زرند و جمعی از خيرين به میزبانی فولاد زرند ايرانيان روز گذشته یکم خردادماه برگزار شد.

ابوالفضل فرحبخش، رئيس دادگستری زرند در اين مراسم با بیان اینکه انجمن‌های حمایت زندانیان باید به سوی فعالیت‌های دارای درآمدهای پایدار حرکت کنند، افزود: دستگيری انجمن‌های حمایت زندانیان از خانواده‌های نیازمند دارای دو بعد مادی و معنوی است و با توجه به پایین بودن مستمری‌های پرداختی از سوی نهاد‌های حمایتی به خانواده‌ها لازم است که در صورت تحت پوشش قرار گرفتن این خانواده‌ها از سوی نهاد‌های حمایتی، کمک‌های انجمن نیز تداوم یابند.

رضا یزدان‌پناه، مديرعامل انجمن حمايت زندانيان زرند نیز با بیان اینکه هدف ما حل کردن مشکلی از مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان است، گفت: از همه حرفه‌ها و صنوف برای همکاری با انجمن و حمایت از این قشر آسیب‌پذیر جامعه استفاده می‌کنیم.

يزدان‌پناه با بیان اینکه زیر ساخت‌های کشور برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها باید فراهم شود، گفت: فرد گرفتار در زندان را نباید به عنوان ضد اجتماع در نظر گرفت بلکه باید زندانی و خانواده‌اش را مورد حمایت قرار دهیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده، دادستان شهرستان زرند در ادامه‌ی همایش ضمن ارائه‌ی گزارشی از عملکرد انجمن حمایت از زندانیان زرند، بیان کرد: حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها از اولویت‌های مهم زندان زرند است.

وی با بیان اینکه نگاه ما در این رابطه حمایت از فعالیت‌های تولیدی و اشتغال مولد است، افزود: الگوگیری از روش‌های موفق برای بهبود و ارتقای فعالیت‌های اقتصادی انجمن حمایت، رویکردی مهم است و انجمن حمایت از زندانیان در جهت اشتغال خانواده‌ها با کمک گروه‌های جهادی، اهتمام دارد.

انتهای پیام
captcha