سند چشم انداز ۲۰ ساله ستاد اقامه نماز در گلستان تدوین می‌شود
کد خبر: 4059381
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
مدیر کل ستاد اقامه نماز گلستان:

سند چشم انداز ۲۰ ساله ستاد اقامه نماز در گلستان تدوین می‌شود

مدیر کل ستاد اقامه نماز گلستان گفت: سند تحول در ستاد اقامه نماز در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۲۰ حرکتی است در جهت ارزشیابی عملکرد سه دهه گذشته و شناخت نقاط قوت و ضعف و بررسی فرصت‌ها و تهدیدها و انتخاب راهبردهای کارآمد برای تحقق اهداف مندرج در اساسنامه ستاد تدوین می‌شود.

قاسم محمدی مدیر کل ستاد اقامه نماز گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، قاسم محمدی، مدیر کل ستاد اقامه نماز گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، 3 خرداد در اداره ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، به تشریح برنامه‌های ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی مهدی موعود اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان شامل برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، یاوران نماز و برنامه‌های ابتکاری و بومی استان طراحی شده است که این برنامه‌ها در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیر کل ستاد اقامه نماز گلستان به سند چشم انداز 20 ساله ستاد اقامه نماز گلستان اشاره کرد و گفت: تدوین سند تحول در ستاد اقامه نماز در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۲۰ حرکتی است در جهت ارزشیابی عملکرد سه دهه گذشته و شناخت نقاط قوت و ضعف و بررسی فرصت‌ها و تهدیدها و انتخاب راهبردهای کارآمد برای تحقق اهداف مندرج در اساسنامه ستاد است.

مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) هدف ستاد اقامه نماز ترویج فرهنگ و معارف نماز و گسترش ارزش‌های دینی و معنوی است، تصریح کرد: آنچه در این سند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد عملکرد دستگاه‌ها اجرایی در امر نماز و گسترش فرهنگ نماز می‌باشد از این رو سندمذکور حرکت به سمت آینده‌ای روشن‌تر را تسهیل می‌کند.

مدیر کل ستاد اقامه نماز گلستان به برگزاری 32 برنامه اذان گاهی با عنوان آذین ویژه کودکان خبر داد و گفت: این برنامه با هماهنگی مرکز تخصصی نماز کشور و صدا و سیما به صورت انیمیشن ویژه کودکان و نوجوانان از شبکه پویا پخش می‌شود.

محمدی همچنین به برنامه‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دوره‌های آموزشی تربیت مربی مهدویت ویژه مربیان‌ برگزار می‌شود که در این دوره‌ها به صورت تخصصی زیر نظر اساتید مجرب به صورت حضوری در بازده زمانی 10 روز برگزار خواهد شد که افراد با شرکت در این دوره‌ها ضمن ارزیابی و اخذ مدرک تخصصی پاسخگو شبهات پیرامون مهدویت در مدارس و نشست‌ها خواهند بود.

انتهای پیام
captcha