تجلیل از پیشکسوتان قرآنی استان کردستان
کد خبر: 4060163
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

تجلیل از پیشکسوتان قرآنی استان کردستان

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از تجلیل از پیشکسوتان قرآنی در ادامه برنامه‌های هفته قرآن و عترت خبر داد و گفت: سه پیشکسوت قرآنی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، هفتم خردادماه تجلیل شدند.

دیدار با ملا نجم الدین هاشمی پیشکسوت قرآنی کردستان

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هفته قرآن و عترت کردستان از 28 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا سوم خردادماه ادامه داشته است.

وی از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی به مناسبت این هفته خبر داد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود که سوم خردادماه مراسم اختتامیه نمایشگاه و هفته قرآن و عترت کردستان برگزار شود که به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی ادارات و نهادهای استان به زمان دیگری موکول شد.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دیدار و سرکشی از فعالان قرآنی را یکی از برنامه‌های شاخص هفته قرآن و عترت دانست و بیان کرد: در ادامه این دیدارها سه نفر از پیشکسوتان و فعالان قرآنی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، هفتم خردادماه در منزل شخصی خود تجلیل شدند.

وی افزود: ملا نجم‌الدین هاشمی، از فعالان و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان، منوچهر گرامیاری از اساتید و داوران قرآنی استان کردستان و ملا علی فروتن حافظ کل و امام جمعه شهر موچش سه نفر از از پیشکسوتان قرآنی استان کردستان بوده که مورد تجلیل قرار گرفتند.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پایان از آغاز برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت خبر داد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم برنامه‌های ویژه و متنوعی را برای این ایام طراحی و تدوین کنیم.

انتهای پیام
captcha