آغاز ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی قرآنی آوای ملکوت میناب
کد خبر: 4060691
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

آغاز ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی قرآنی آوای ملکوت میناب

مدیر مؤسسه قرآنی آوای ملکوت میناب از آغاز ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی این مؤسسه برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: کلاس‌های قرآن تابستانی ویژه کودکان این مؤسسه نیز از اول خردادماه آغاز شده است.

دوره آموزش قرآن ویژه کودکان

عماد ناصری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای ملکوت میناب در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: مهد کودک و کلاس‌های قرآن تابستانی ویژه کودکان 3 تا 6 سال این مؤسسه از اول خردادماه در شیفت صبح از ساعت 8 تا 13 آغاز شده است.

وی افزود: این دوره‌ها با کلاس‌ها و آموزش‌های مختلف از جمله آموزش قرآن، حفظ، نقاشی، کاردستی، دست ورزی، خانه بازی، تقویت هوش، با مربیان مجرب و باسابقه برگزار می‌شود. برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی ویژه کودکان نیز از جمله برنامه‌های این مؤسسه است. همچنین شهریه‌ای مناسب و تخفیف 20 درصدی برای ٢٠ نفر اول در نظر گرفته شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی آوای ملکوت میناب با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مهدکودک و پیش‌دبستانی سال تحصیلی ١۴٠١ - ١۴٠٢ نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: در این دوره‌ها محیطی آرام، شاد، امن و استاندارد برای کودکان فراهم شده است، کلاس‌ها هوشمند و مجهز به دوربین مداربسته هستند و تمامی آموزش‌ها رویکردی قرآنی دارند.

ناصری در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌های ۰۹۰۵۷۵۰۴۷۶۱، ۰۹۳۸۸۰۶۷۲۷۰، ٠٩٣٠٣٨٣۶۵٢٩ و ٠٩٠١۶٩۴٨٧٠٨ تماس بگیرند یا به‌صورت حضوری به مؤسسه آوای ملکوت واقع در خیابان معلم، جنب اداره اوقاف و امور خیریه میناب مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha