سیره امام رضا(ع) بین خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود
کد خبر: 4061578
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

سیره امام رضا(ع) بین خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: سیره و منش امام رضا(ع) در سطح خانواده‌ها و محیط ادارات فرهنگ‌سازی شود.

امام رضا (ع)

به گزارش ایکنا از زنجان، احسان پیشکاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود، صبح امروز، 12 خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ایجرود، اظهار کرد: یکم ذیقعده سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، بزرگ بانویی که به همراه برادرش امام رضا(ع) آموزگاران تقوا و کرامت برای همه اعصار شد.

وی افزود: دهه کرامت یادآور بسیاری از مفاهیم بلند و ارزشمند در دین اسلام است و تداعی‌کننده لطیف‌ترین علایق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است و فرصتی است مناسب برای تحکیم ایمان و وحدت در جامعه؛ چراکه اصل کرامت در روایات ائمه معصومین(ع) ملاک دین‌داری انسان‌ها شناخته می‌شود.

روح‌الله جعفری، فرماندار شهرستان ایجرود نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: شایسته است جایگاه این دهه برای نسل جوان امروز به خوبی بازگو شده و تبیین شود.

وی افزود: امیدوارم دختران ایران اسلامی با تأسی از حضرت معصومه(س)، جایگاه خود را به خوبی شناخته و بتوانند نقش موثری را در جامعه ایفا کند.

فرماندار شهرستان ایجرود بیان کرد: برنامه‌های مردمی همراه با شور و نشاط مؤمنانه در سطح شهرستان اجرا و بزرگداشت این ایام باشکوه هر چه بیشتر انجام شود.

انتهای پیام
captcha