جمهوری اسلامی قدرت استکبار را به چالش کشیده است
کد خبر: 4061799
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

جمهوری اسلامی قدرت استکبار را به چالش کشیده است

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت پوشالی استکبار را به چالش کشیده است، گفت: همواره از حقوق ملت ایران دفاع می‌کنیم و با توقیف کشتی های یونانی قدرت خودمان را به دنیا نشان دادیم.

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام‌جمعه رشت، امروز، 13 خرداد در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها با هدف بهبود شرایط اقتصادی، اظهار کرد: دولت با آزادسازی ارز ترجیحی موجب افزایش قیمت چند کالای اساسی در کشور شد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش قیمت بسیاری از کالاها هستیم، افزود: دولتمردان اقدامات لازم را انجام دهند و با محوریت استانداران مانع از افزایش بی رویه قیمت کالاها شوند، زیرا فشار اقتصادی مردم را رنج می دهد.

امام‌جمعه رشت بر قیمت گذاری کالاهای تولید بومی در استان ها تاکید کرد و ادامه داد: طبق رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، هر حرکتی که منجر به یاس و ناامیدی مردم شود مذموم است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه جلوه دادن اقدامات مثبت دولت و نظام، تصریح کرد: دولت سیزدهم رویکرد انقلابی و ارزشی و مردمی دارد و با شجاعت اقدام به اجرای برنامه هایی می‌کند که موجب بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد، اما دشمن همواره در پی ضربه زدن به انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اقدام مقابل جمهوری اسلامی در توقیف کشتی های یونانی را معنادار دانست و گفت: یونان تحت تاثیر آمریکا یک حرکت ضد ایرانی انجام داده و کشتی های حامل سوخت ایران را توقیف کرده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت پوشالی استکبار را به چالش کشیده است، خاطرنشان کرد: همواره از حقوق ملت ایران دفاع می کنیم و با توقیف کشتی های یونانی قدرت خودمان را به دنیا نشان دادیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه به اقدام قابل تقدیر دولت و مجلس عراق در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ۲۷۵ نفر از نمایندگان مجلس عراق عادی سازی روابط با رژیم صیهونیستی را جرم انگاری کردند که از اقدامات خوب این مجلس است.

وی همچنین ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و متذکر شد: امام خمینی(ره) پشتوانه ملت ایران بود و عروج ملکوتی ایشان اندوهی بزرگ را در دل ایرانیان و همه آزادی خواهان جهان ایجاد کرد، اما خدای متعال مقام معظم رهبری را به عنوان نعمت بزرگ به عنوان جانشین امام راحل به ملت ایران عنایت کرد و اکنون بیش از سه دهه است که کشتی انقلاب به سلامت پیش می رود.

انتهای پیام
captcha