مسئولین برای حل مشکلات وارد عمل شوند
کد خبر: 4061824
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

مسئولین برای حل مشکلات وارد عمل شوند

امام جمعه یزدان‌آباد با تاکید براینکه مسئولین باید از صحبت بی‌اساس که عمل به دنبال ندارد دوری کنند، گفت: این صحبت‌های بی‌اساس سبب بدبینی مردم می‌شود و امیدواریم در این دولت انقلابی مسئولین وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی امام جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد، امروز ۱۳ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزدان‌آباد ضمن دعوت به تقوی الهی و تبریک به مناسبت دهه کرامت، به مراسمات برگزار شده این ایام اشاره کرد و گفت: بزرگداشت مراسمات ملی و مذهبی ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، به توصیه‌های امام راحل به مسئولین اشاره کرد و گفت: یکی از فرمایشات امام راحل عبور از شعاری حرف زدن و وارد عمل شدن بود اما بعد از گذشت بیش‌از ۴۰ سال از انقلاب متاسفانه می‌بینیم که بعضی از مسئولین فقط شعار می‌دهند.

حجت‌الاسلام ایزدی با تاکید براینکه مسئولین باید از صحبت بی‌اساس که عمل به دنبال ندارد دوری کنند، گفت: این صحبت‌های بی‌اساس سبب بدبینی مردم می‌شود و امیدواریم در این دولت انقلابی که انتظار حقیقی مردم همین است مسئولین وارد عمل شوند.

وی در ادامه با اشاره صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا، تصریح کرد: این امر به معنای این است که مسئولین با تمام توان وارد میدان عمل شده‌اند درحالی که در گذشته شعار داده می‌شد و عملی محکم در این راستا صورت نمی‌گرفت.

امام جمعه یزدان‌آباد ادامه داد: انتظار مردم از تک تک مسئولین در این برهه از زمان این است که به جای شعار دادن عمل کنند. نباید در دولت انقلابی کسانی بر سر کار بیایند که فقط کارشان شعار باشد حتما کسانی که شایسته کار هستند انتخاب شده و خواهند شد که وارد میدان عمل شوند.

وی در پایان به حضور مردم در صحنه‌ها از دیدگاه امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: مردم یزدان‌آباد هر زمان که لازم بود با تمام توان در صحنه بودند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام
captcha