زبان هنر زبان بسیار قوی و پرنفوذی است
کد خبر: 4062170
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

زبان هنر زبان بسیار قوی و پرنفوذی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه زبان هنر یک زبان بسیار قوی و پر نفوذی است گفت: می‌توان به وسیله هنر بسیاری از مفاهیم را به مخاطبان خود علی‌الخصوص نسل جوان منتقل کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، امرالله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،  روز گذشته ۱۵ خردادماه در سفر یک روزه خود به شهرستان طارم و در جمع هنرمندان این شهرستان، اظهار کرد: یک مستندساز، با فیلم خود یک شخصیت مهم و ابعاد زندگی او را معرفی می‌کند یا هنرمندان نمایش با یک نمایش عظمت یک موضوع را بیان می‌کنند و هر کدام از هنرمندان در رشته خود و به نوبه خود می‌توانند گام موثری در انتقال درست مفاهیم بردارند، همه این موارد نشان‌دهنده تأثیرگذاری زبان هنر است.

این مقام مسئول با اشاره به صرف بودجه‌ای به اندازه دو برابر بودجه فرهنگی کل کشور در ۱۴۰۱ در ساخت یک فیلم هالیود، گفت: این موضوع نشان از هجمه عظیم دشمن دارد. در این شرایط آمادگی داریم تا با همکاری هنرمندان و استفاده از ظرفیت‌های موجود آموزش‌ها و برنامه‌های هنری را در مناطق دور افتاده و روستاها برگزار کنیم.

حسنی با اشاره به اجرای گسترده سلام فرمانده افزود: این کار فرهنگی مردمی که امروز در سراسر جهان در حال اجرا است نمونه‌ای از تأثیر هنر در فراگیر شدن یک تفکر زیبا را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن تاکید بر موهبت الهی بودن استعداد هنری بیان کرد: ما دربرابر این موهبت الهی باید پاسخگو باشیم و از آن در راستای تقویت خودباوری و افزایش عزت نفس فرزندان این مرز و بوم و در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha