اهل‌بیت(ع) کریم و کرامت‌پرور هستند
کد خبر: 4062265
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

اهل‌بیت(ع) کریم و کرامت‌پرور هستند

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه از نگاه دین کرامت کلید واژه مهمی است، گفت: اهل‌بیت(ع) کریم و کرامت‌پرور هستند و نگاه کریمانه دارند و همچنین نگاه آموزه‌های دینی همواره نسبت به انسان کریمانه و کرامت‌پرور است.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت الاسلام و اهل‌بیت(ع)المسلمین حسن صادقی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان زنجان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های د‌ین اسلام اخلاق‌مداری و رفتار کریمانه است، اظهارکرد: ما باید با الگو گرفتن از اهل‌بیت(ع) سعی کنیم نسبت به همدیگر رفتار کریمانه داشته باشیم؛ چرا که جامعه اسلامی باید نشأت گرفته از نگاه و رفتار کریمانه اسلام باشد.

وی در ادامه با اشاره به روز دختر همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: یکسانی شرافت دختر با پسر مسئله مهمی است که در آموزه‌های دینی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه بهترین راه برای درک حضرت معصومه(س) مشاهده سخنان اهل بیت(ع) و بزرگان دین است، تصریح کرد: ائمه اطهار به صورت ویژه از اهمیت شخصیت این بانوی بزرگوار که خود نشانگر عظمت معنوی ایشان است سخن گفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از نشانه‌های شخصیت آن حضرت اشاره و اظهار کرد: داشتن زیارت‌نامه مخصوص ایشان از معصومین(ع) خود نمونه‌ای از شخصیت حضرت معصومه(س) است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی به خصوصیات حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: حضرت(س) فردی عالم، ولایت‌مدار، روشن‌بین، بابصیرت، صاحب کرامت و مقام عصمت و ... بود.

انتهای پیام
captcha