برپایی کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بهمئی
کد خبر: 4062713
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

برپایی کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بهمئی

مدیر مؤسسه قرآنی محمدامین(ص) بهمئی از برپایی کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد مسائل دینی و قرآنی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

مؤسسه قرآنی محمدامین(ص) بهمئیسهراب فلسفی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآنی محمدامین(ص) بهمئی در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی و قرآنی محمدامین(ص) با توجه به فرامین مقام معظم رهبری درخصوص شناسایی آسیب‌های اجتماعی و تلاش در جهت رفع آنها، کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد مسائل دینی و قرآنی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را برگزار می‌کند.

وی افزود: این کارگاه‌ها ضمن برگزاری برای والدین دانش‌آموزان مدارس مختلف، در نقاط آسیب‌پذیر شهر، بخش‌ها و روستاهای بزرگ برای تمامی گروه‌های سنی نیز در حال برگزاری است.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه نیز از برپایی کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدیوسف افروغی، امام جمعه بهمئی و تجلیل از برخی شرکت‌کنندگان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان در شهرک امام خمینی(ره) خبر داد.

انتهای پیام
captcha