31 خردادماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام دانشگاه مذاهب اسلامی در هرمزگان
کد خبر: 4062728
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

31 خردادماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام دانشگاه مذاهب اسلامی در هرمزگان

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی ویژه طلاب شیعه و سنی استان که از اول خردادماه آغاز شده تا پایان این ماه خواهد بود.

دانشگاه مذاهب بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد رحمانی، رئیس این دانشگاه، امروز، 18 خردادماه، اظهار کرد: آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی، ویژه طلاب شیعه و سنی سراسر استان هرمزگان برای سال تحصیلی جدید و در ۲ مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهلت ثبت‌نام این آزمون، تصریح کرد: ثبت‌نام در این آزمون از روز یکشنبه اول خردادماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا آخر این ماه نیز ادامه خواهد داشت و داوطلبان می‌توانند برای انجام فرایند ثبت‌نام به آدرس http://reg.mazaheb.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس با بیان اینکه آزمون در روز پنج‌شنبه 10 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: داوطلبان لازم است که قبل از ثبت‌نام، دفترچه راهنمای آزمون اختصاصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه مذاهب اسلامی را که در سامانه ثبت‌نام به نشانی http://reg.mazaheb.ac.ir بارگذاری شده، مطالعه کنند.

انتهای پیام
captcha