نقشه‌های دشمنان نتوانست محبت شیعیان را به آل علی(ع) بکاهد
کد خبر: 4063227
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

نقشه‌های دشمنان نتوانست محبت شیعیان را به آل علی(ع) بکاهد

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، در دیدار جمع خادمان حرم امام رضا(ع) در ساری گفت: نقشه‌های شوم دشمنان نسبت به آل علی(ع) نتوانست محبت این دودمان را در دل شیعیان تضعیف کند.

 دیدار جمع خادمان حرم امام رضا(ع) با نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، ۲۰ خردادماه در دیدار جمع خادمان حرم امام رضا(ع) در ساری، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان درباره آل علی(ع) و نیز خصومات‌های خلفای غاصب بنی‌امیه و بنی عباس و ادامه آنها، نتوانستند محبت این دودمان را در دل شیعیان تضعیف کنند.

وی افزود: استان مازندران یکی از راه‌های مشهد مقدس است و مردم ولایتمدار این استان خود را خادم و استانشان را محل ضیافت زائران امام هشتم(ع) می‌دانند و امیدواریم توفیق پذیرایی زوار امام هشتم را داشته باشیم.

لائینی اظهار کرد: از سه برادر و خواهر از فرزندان امام هفتم(ع) امامزاد‌گان و نوادگان بسیاری در مازندران داریم و این استان با دارا بودن یک‌هزار و ۳۶۲ امام‌زاده در رده دومین استانی است که بیشترین امام‌زاده را در خود جای داده است.

وی افزود: ما ارادتمند به دودمان امامت و ولایت هستیم و به برکت این دودمان انقلاب اسلامی ایران تاکنون از گزند حوادث و دشمنان حفظ بوده و خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، به نقل از امام خمینی(ره) بیان کرد: ایشان به مردم مشهد فرمودند: شما مردم مشهد چه سعادتی دارید که هر صبح چشم‌تان به گنبد امام هشتم(ع) روشن می‌شود.

انتهای پیام
captcha