شهادت یکی از رزمندگان یگان هوافضا در خمین + جزئیات مراسم تشییع
کد خبر: 4063973
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

شهادت یکی از رزمندگان یگان هوافضا در خمین + جزئیات مراسم تشییع

علی کمانی، از رزمندگان یگان هوافضای خمین پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در حین انجام مأموریت در سانحه تصادف به شهادت رسید.

شهید علی کمانیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در پیامی آمده است: سردار رشید اسلام «علی کمانی» از رزمندگان یگان هوافضا در شهرستان خمین پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش‌آفرینی در دفاع از وطن در حین انجام مأموریت در جریان سانحه تصادف به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

به مناسبت شهادت «علی کمانی» سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی نیز پیامی بدین مضمون منتشر کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿سوره احزاب آیه 23).

شهادت پرافتخار پاسدار رشید اسلام «علی کمانی» در حین اجرای مأموریت یگان هوافضای خمین سند ایستادگی، از خودگذشتگی فرزندان غیور و رشید انقلاب اسلامی و تربیت‌یافتگان مکتب اسلام و ولایت برای حضور در سنگر‌های دفاع از امنیت و حریم مقدس ایران اسلامی و نماد هوشمندی و رسالت‌شناسی جوانان مؤمن و غیور ایران اسلامی در میدان‌های نبرد و مقابله با توطئه‌ها است. 

اینجانب شهادت این پاسدار گرانقدر و مدافع امنیت را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران و مردم شهیدپرور استان مرکزی و شهرستان خمین تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی ثبات قدم ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح فداکار و دلاور و نسل جوان و آینده‌ساز این سرزمین مقدس در تداوم راه پرفروغ و آرمان‌های بلند آن شهید عزیز را طلب می‌‌نمایم».

یادآور می‌شود که به همین مناسبت مراسم شبی با شهید، امشب، 23 خرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای خمین برگزار می‌شود. آیین‌های تشییع و تدفین پیکر شهید علی کمانی، فردا، 24 خرداد از ساعت 9 صبح از میدان 15 خرداد خمین به سمت گلزار شهدای این شهرستان و با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha