فعالان قرآنی شهرستان شفت تجلیل شدند
کد خبر: 4064067
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

فعالان قرآنی شهرستان شفت تجلیل شدند

به‌مناسبت دهه کرامت، همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان شفت در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

فعالان قرآنی شهرستان شفت تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان شفت به‌مناسبت دهه کرامت روز گذشته، 22 خردادماه با حضور جمعی از مسئولین و فعالان قرآنی شهرستان شفت در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا خداشناس، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: قرآن بهترین راهنمای بشر است و رسیدن انسان به سعادت دنیا و آخرت مرهون انس گرفتن با این کتاب آسمانی است.

وی با اشاره به این که امروزه دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف به درون خانواده‌ها نفوذ کرده است ادامه داد: بابهره‌گیری از فرهنگ دینی و قرآنی می‌توان از بنیان خانواده و ارزش‌های اسلامی دفاع کرد.

خداشناس با بیان این که این اداره برنامه‌های فرهنگی قرآنی متنوعی را در طول سال برگزار می‌نماید افزود: مراسم و نمایشگاه‌های قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرائت و حفظ قرآن توسط انجمن قرآن و عترت شفت از جمله این برنامه‌های قرآنی است.

وی در تشریح برگزاری مراسم تصریح کرد: این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن قرآن وعترت شفت برگزار شد و تلاوت قرآن، ایراد سخنرانی، شعرخوانی، پخش کلیپ، جمع‌خوانی قرآن‌آموزان پسر و دکلمه‌خوانی از جمله برنامه‌های اجرا شده در مراسم بود.

مسئول فرهنگی هنری شفت همچنین مولودی‌خوانی، اجرای سرودحماسی «سلام فرمانده» و تجلیل از 40 نفر از مربیان و فعالان عرصه قرآنی را از جمله بخش‌های ویژه این مراسم بیان کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه، تعمیق باورهای دینی و تشویق نسل جوان به بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و قرآنی عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha