عاقبت‌بخیری نیازمند ایثار و مراقبت است
کد خبر: 4064645
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

عاقبت‌بخیری نیازمند ایثار و مراقبت است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه امروزه در جامعه به پرداختن به اخلاقیات نیاز است،گفت: عاقبت‌بخیری با ایثار و مراقبت حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمود نبوی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور، روز گذشته ۲۵ خردادماه، در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان که در سالن جلسات دانشگاه پیام‌نور استان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پشتوانه الهی و اهل‌بیتی (ع) دارد، به همین دلیل است که گره‌های کوری با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران باز می‌شود.

وی اظهار کرد: حُسن عاقبت به خیری، یکی از دعاهایی است که امام خمینی (ره) توصیه کرده‌اند بعد از هر نماز داشته باشیم و باید دقت کنیم طی چند سالی که در حال خدمت‌رسانی هستیم، عاقبت به خیر شویم که این مقوله نیازمند ایثار و مراقبت است.

این مسئول با بیان اینکه گاهی از افراد تصاویری را منتشر می‌کنند و بی‌جهت اتهام می‌زنند و آبروی آن‌ها را به خطر می‌اندازند، بنابراین باید مراقب زبان خود باشیم، افزود: اخلاق بیشترین چیزی است که در جامعه به آن نیاز داریم، این در حالی است که در برخی از مشاغل اخلاق نداریم، مانند اخلاق ورزشی، اخلاق انتقاد، اخلاق سیاسی.

نبوی ادامه داد: امروزه در جامعه نیاز به صحبت از اخلاق داریم، زیرا در مواردی نبود آن احساس می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه کارمندان دانشگاه نیز مانند اساتید در دانشگاه معلم هستند و کارمند نیز با برخورد پدرانه و مادرانه می‌تواند اثربخش باشد، خاطرنشان کرد: دانشجویان از اساتید الگو می‌گیرند، بنابراین باید اخلاق، عفاف، حجاب و غیره را از خود شروع کنیم.

انتهای پیام
captcha