تمدید مهلت ارسال آثار به بخش رقابتی جشنواره مد و لباس فجر
کد خبر: 4064759
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹

تمدید مهلت ارسال آثار به بخش رقابتی جشنواره مد و لباس فجر

مهلت ارسال آثار بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تمدید شد.

جمعه/ تمدید مهلت ارسال آثار به بخش رقابتی جشنواره مد و لباس فجر

به گزارش ایکنا، سپیده یاقوتی، دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از تمدید مهلت ارسال آثار به گرایش‌های مختلف بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر خبر داد و گفت: بنا به استقبال فراوان شرکت‌کنندگان و درخواست‌های مکرر برای تمدید مهلت فراخوان، دبیرخانه جشنواره از طریق سایت(تارنمای) جشنواره تا ساعت ۲۳ روز دوم تیرماه پذیرای آثار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۲ روز ۲۶ خردادماه، هزار و 93 مورد ثبت نام در سامانه صورت گرفته که برخی از متقاضیان بیش از یک اثر ارسال کرده‌ یا در بیش از یک گرایش به ارسال آثار اقدام کرده‌اند و تا به امروز هم شاهد مشارکت خوبی بوده‌ایم، ضمن تشکر از استقبال شرکت کنندگان، از سایر متقاضیان نیز درخواست کرد با توجه به حجم بالای آثار دریافتی و احتمال ایجاد اختلال در بارگزاری مستندات سریعتر به ارسال آثار خود اقدام کنند.

یاقوتی بیان کرد: پس از پایان مهلت تمدید شده آثار دریافتی بلافاصله دسته بندی شده و بعد از داوری اولیه وارد مرحله مهارت‌یابی خواهندشد. داوری نهايی پس از نمایش آثار در زمان برگزاری نمایشگاه در برج میلاد تهران از ۱۸ تا ۲۴ تیرماه و با جمع بندی آرای هیئت داوران جشنواره، داوران منتخب و متخصصان(استان‌ها و بین‌الملل) و آرای مردمی صورت گرفته و تقدیر از برگزیدگان و اهدای جوایز در مراسم اختتامیه انجام خواهدشد.

یادآوری می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.fajrmode.com مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۳۸۲۲۶۲۵۸۹ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha