مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب رویگردان نیستند
کد خبر: 4065103
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب رویگردان نیستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب رویگردان نیستند، گفت: مردم همیشه در صحنه هستند و علیرغم مشکلات و حربه‌ها بر علیه انقلاب، پیروز میدان هستند.

رئیس شورای هماهنگ تبلغات اسلامی زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان شامگاه دیروز، ۲۸ خرداد در نشست بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: این روز با توجه به اتفاقات دهه اول تیر توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است. در این وقایع جنایت امریکا بر علیه حقوق بشر بر همگان عیان و در همین راستا برنامه‌هایی تدارک و اجرا خواهد شد.

وی به مناسبت‌های این دهه از جمله سوءقصد به جان مقام معظم رهبری و شهادت آیت‌الله بهشتی اشاره کرد و گفت: بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ نفر و مجروهیت ۵ هزار نفر، شهادت شهید محراب آیت‌الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی از دیگر وقایع این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب خسته نشده‌اند، افزود: مردم همیشه در صحنه هستند و علی‌رغم تمام مشکلات و حربه‌ها بر علیه انقلاب، پیروز میدان بودند که با حضور به موقع در صحنه‌های انقلاب از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات نشان می‌دهند قدران این انقلاب هستند.

وی یا یادآوری اینکه به همین مناسبت فضاسازی تبلیغاتی و شهری با اولویت تبیین و روشنگری انجام خواهد شد، افزود: نشستی به همین منظور در ۸ تیر ساعت ۱۰ با حضور زمانی مسئول دفتر سیاسی حوزه‌های علمیه در زنجان تشکیل خواهد شد.

وی یادآور شد: طراحی و چاپ بنرهای مربوط به شهیدان هفتم تیر و بمباران شیمیایی، برپایی نمایشگاه تخصصی، برگزاری شب شعر با موضوع حقوق بشر امریکایی، تولید برنامه‌های محتوایی، برگزاری مسابقات ورزشی و ارسال پیامک‌های مناسبتی، برای این ایام پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha