برپایی میز خدمت برای تسهیل پیگیری درخواست‌های مردمی
کد خبر: 4065746
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
استاندار گیلان بیان کرد:

برپایی میز خدمت برای تسهیل پیگیری درخواست‌های مردمی

استاندار گیلان بر لزوم فراهم‌سازی زمینه رشد و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان با ارائه آموزش‌های کاربردی تأکید کرد و گفت: لازم است در راستای تسهیل پیگیری درخواست‌های مردمی، میز خدمت در استانداری برپا شود.

برپایی میز خدمت برای تسهیل پیگیری درخواست‌های مردمی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان صبح امروز، 31 خردادماه در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان و تکریم معاون قبلی، با اشاره به نقش توسعه مدیریت در تعالی سازمانی اظهار کرد: توسعه مدیریت، فرایندی‌ است که طی آن سطح دانش، مهارت و اطلاعات سطوح مختلف سازمان ارتقا یافته و موجبات استقرار شرایط لازم برای تکامل مجموعه استعدادها و توانایی‌های این رده فراهم می‌آید.

وی از بهره‌وری نیروی انسانی به‌عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید با فراهم‌کردن بسترهای آموزشی اعم از عملی و تئوری و نیز تامین نیازهای کارکنان، زمینه رشد آنان را محقق کند.

استاندار گیلان توجه به کیفیت کار کارکنان و فراهم کردن تسهیلات رفاهی و تشویقی متناسب با اثربخشی افراد را ضروری خواند و گفت: باید اقدامات این بخش به گونه‌ای باشد که کارکنان تفاوت بین عملکرد مناسب و کم‌کاری در انجام وظایف را دریابند.

عباسی برپایی میز خدمت در استانداری را مهم دانست و تصریح کرد: مراجعان باید از ابتدای ورود به درگاه برای پیگیری درخواست‌ها و مطالبات‌شان، به صورت صحیح هدایت شوند و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در جهت جلوگیری از اتلاف وقت خودداری شود.

در این نشست با قدردانی از تلاش‌های کیمیا تنهایی و تبریک بازنشستگی او، مرتضی رضایی صوفی به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha