آغاز فعالیت تیم‌های نظارتی واکنش سریع بر بازار کرمان
کد خبر: 4066792
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

آغاز فعالیت تیم‌های نظارتی واکنش سریع بر بازار کرمان

سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان گفت: تیم‌های نظارتی واکنش سریع از ۶ تیر ماه به شدت در سطح بازار فعال خواهند بود و با پدیده گرانفروشی برخورد خواهند کرد.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، در ادامه نظارت‌های میدانی بر بازار توسط اعضای ستاد تنظیم بازار، امروز، ۵ تیرماه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با همراهی مدیر کل تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی، رئیس اتاق اصناف و جمعی از اعضای این ستاد از برخی از میوه فروشی‌های سطح شهر کرمان بازدید کرد.

رحمان جلالی، سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه نظارت بر کالا و خدمات به صورت میدانی، می‌تواند امری موثر در کنترل بازار باشد بیان کرد: مردم باید بدانند که مسئولین در کنار آن‌ها هستند لذا طبق وعده‌ای که در بازدید از میدان تره‌بار به اعضای قرارگاه نظارت در میدان تره بار داده شده بود، بلافاصله در میوه فروشی‌های سطح شهر حضور پیدا کرده تا به صورت میدانی هم قیمت و هم کیفیت میوه ها را رصد کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: تیم‌های نظارتی واکنش سریع از روز دوشنبه ۶ تیر ماه به شدت در سطح بازار فعال خواهند بود و با پدیده گرانفروشی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha