برگزاری جشنواره قرآنی «گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س)» در محلات
کد خبر: 4066892
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

برگزاری جشنواره قرآنی «گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س)» در محلات

دبیر جشنواره قرآنی «گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س)» محلات از ثبت‌نام هفتمین جشنواره قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: این رویداد قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال برگزار می‌شود.

لیلا رمضانی، دبیر جشنواره قرانی گل های محمدی و فاطمی در محلات

لیلا رمضانی، دبیر جشنواره قرآنی «گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س)» محلات، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره این جشنواره قرآنی در این شهرستان، اظهار کرد: این رویداد قرآنی امسال با رویکرد آموزشی، تربیتی، مسابقه و همایش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره«گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س)» ویژه کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال است و در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم، خوشنویسی و نقاشی با مضامین قرآنی برگزار می‌شود، اعلام کرد: ثبت‌نام این جشنواره از چهارم تیرماه آغاز و تا 20 مرداد ادامه دارد و علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی https://survey.porsline.ir/s/pvcFq6j مراجعه کنند. همچنین زمان برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی تیر و مرداد سال جاری و برگزاری مسابقات و اختتامیه نیمه اول شهریورماه است.

رمضانی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در 7 گروه پیش‌دبستانی(نور)، اول ابتدایی (کوثر)، دوم و سوم دبستان(یس)، چهارم و پنجم دبستان(طه)، ششم ابتدایی(فتح)، متوسطه دوره اول پایه‌های هفتم، هشتم و نهم(نصر) و متوسطه دوم پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم(فجر) دسته‌بندی شده‌اند.

وی به تفکیک رشته‌های هر گروه پرداخت و گفت: برای گروه «نور و کوثر» رشته‌های حفظ و نقاشی، گروه «یس و طه» رشته‌های حفظ، ترتیل و نقاشی، گروه «فتح» رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق و نقاشی، گروه‌های «نصر و فجر» رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم، نقاشی، خوشنویسی و خط تحریری و نقاشی‌خط در نظر گرفته شده است.     

رمضانی به برخی امتیازات شرکت در این جشنواره قرآنی اشاره و تصریح کرد: ارائه مدرک معتبر طرح ملی حفظ عمومی قرآن کریم برای تمامی قبول‌شدگان در رشته حفظ توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم، اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی به برگزیدگان، بهره‌مندی از ظرفیت استخر و شهربازی بخشی از امتیازات کسب رتبه در این جشنواره است.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به مؤسسه مهد قرآن و عترت شهرستان محلات در دو نوبت صبح‌ها از ساعت 9 تا 12:30 و عصرها از ساعت  16تا 19 مراجعه کرده یا با شماره 8 -  43234556 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha