آمادگی استان مرکزی برای رسیدگی به مصدومان زلزله هرمزگان
کد خبر: 4068090
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

آمادگی استان مرکزی برای رسیدگی به مصدومان زلزله هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از اعلام آمادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی این استان برای رسیدگی به مصدومان زلزله هرمزگان خبرداد.

زلزله هرمزگان11 تیر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سیدمحمد جمالیان، رئیس این دانشگاه در اراک، گفت: اورژانس ۱۱۵ و مراکز درمانی استان در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: به منظور پذیرش حادثه‌دیدگان زلزله استان هرمزگان و ارائه خدمت به مصدومانی که احتمال اعزام آنان وجود دارد، مراکز درمانی و اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: متأسفانه خبری که صبح امروز مبنی بر وقوع زلزله ۶.۱ دهم ریشتری منتشر و باعث مصدوم و فوت چند هموطن شد، بسیار دلخراش و غمبار است و در همین راستا تمامی بیمارستان‌های استان در راستای پذیرش و مداوای مصدومین احتمالی این حادثه در آماده باش کامل هستند.

جمالیان ادامه  داد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفته و در صورت نیاز و اعلام، ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و همچنین اورژانس هوایی به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شود.

انتهای پیام
captcha