ارسال ۱۶۰۰ بسته مواد‌غذایی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان
کد خبر: 4068249
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

ارسال ۱۶۰۰ بسته مواد‌غذایی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۶۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته برای هموطنان در مناطق زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد.

زلزله‌ هرمزگان

به گزارش ایکنا از زنجان، سیدقاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌‌های بشری یکی از مهم‌ترین اهداف هلال‌احمر به شمار می‌رود، اظهار کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به هموطنان در هرمزگان با هدف کمک به ارتقا و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰۰ محموله ارسالی از این استان، شامل برنج آماده، چای خشک، کنسرو لوبیا، تن ماهی، خرما و ظروف یک‌بار مصرف غذاست، اظهار کرد: ارسال کمک‌های امدادی به این هموطنان بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی با بیان اینکه زلزله یکی از بلایای طبیعی است‌که همواره خسارت‌های بالایی بر جای می‌گذارد، خاطر نشان کرد: هلال‌احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز هرمزگان برای کمک‌های امدادی به هموطنان زلزله‌زده آمادگی کامل دارد.

یادآور می‌شود، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در آخرین دقایق شنبه، حوالی بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند که طی این زمین لرزه برخی از هموطنان‌مان جان خود را از دست داده و برخی نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام
captcha