دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ای برگزار می‌شود
کد خبر: 4068276
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ای برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ای ویژه مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ایحمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ای (مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول) به صورت آنلاین و مجازی در سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره در زمینه آموزش قرآن کتاب‌ها‌ی درسی ابتدایی و متوسطه ویژه بانوان و آقایان در مقطع سنی 18 تا 40 سال برپا خواهد شد. آشنایی با روش‌های تدریس قرآن به گروه‌های مختلف سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسال، مخاطب‌‌شناسی و روانشناسی، طرح درس‌نویسی، روش تدریس براساس هوش‌های چندگانه گاردنر، روش‌های تقویت هوش و حافظه، روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن، روش تدریس مفاهیم و‌ پیام‌های قرآنی، آموزش خلاقیت، تشویق‌ها و تنبیه‌ها، نحوه ارزشیابی‌ها از جمله سرفصل‌های این دوره است.

محصل اضافه کرد: در پایان این دوره به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند گواهینامه از سوی مؤسسه مهدوی، دارالقرآن آموزش و پرورش و مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی رضوان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: افراد برتر دوره به سایر مدارس برای تدریس معرفی می‌شود یا برای برگزاری دوره‌های مرتبط به مؤسسه دعوت می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ و  ۰۹۱۹۳۲۲۷۷۵۲ تماس بگیرند یا برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://rezvanolquran.ir مراجعه کنند. (فرم ثبت‌نام دوره)

انتهای پیام
captcha