ایجاد 10 هزار فرصت شغلی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان غربی
کد خبر: 4068556
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: در سال جاری سه هزار و 500 طرح اشتغال‌زایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان اجرا که پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح‌ها برای 10 هزار نفر در آذربایجان غربی شغل ایجاد شود.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراسم ویدئوکنفرانسی پویش ملی «احسانه» با هدف اهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق کم‌برخوردار استان آذربایجان غربی، امروز، 13 تیر با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان و تعدادی دیگر از مسئولان برگزار شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ایجاد اشتغال اظهار کرد: تاکنون 6 هزار طرح اشتغال‌زایی در حوزه‌های کشاورزی، دام‌پروری، مشاغل خانگی، صنایه‌دستی و ... توسط این ستاد در سطح استان اجرا شده است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه در سال جاری نیز سه هزار و 500 طرح اشتغال‌زایی توسط این ستاد در استان اجرا می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح‌ها برای 10 هزار نفر در آذربایجان غربی شغل ایجاد شود.

وی عنوان کرد: محرومیت‌زدایی از جمله وظایف مهم ستاد اجرایی فرمان امام(ه) در سطح استان است که در این راستا در 10 سال گذشته 100 مدرسه با 402 کلاس درسی در آذربایجان غربی ساخته شده است.

استاندار آذربایجان غربی احداث خوابگاه، تهیه جهیزیه و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و توزیع بیش از 38 هزار بسته معیشتی در دوران کرونا را از دیگر فعالیت‌های شاخص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان غربی برشمرد.

وی با اشاره به توزیع 12 هزار بسته تحصیلی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خاطرنشان کرد: در پویش ملی «احسانه» نیز 187 سری جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha