مصوبات «زیست عفیفانه» در اماکن عمومی لرستان عملیاتی می‎شود
کد خبر: 4068660
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

مصوبات «زیست عفیفانه» در اماکن عمومی لرستان عملیاتی می‎شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تصویب ۷۴ مصوبه در شورای فرهنگ عمومی این استان، گفت: یکی از این موضوعات زیست عفیفانه بود و در حال پیگیری هستیم این مصوبات در گردشگاه‌ها، تفرجگاه‌ها، اماکن و معابر عمومی و پارک‌ها عملیاتی شود.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان که دوشنبه، ۱۳ تير در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور ایجاد انسجام و همدلی بین اصحاب رسانه نشست‌های مختلفی برگزار شده و خوشبختانه این همدلی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه  موضوع خانه در حال ساماندهی است و به‌زودی دوستان را از نتایج این اقدام مطلع خواهیم کرد از ایجاد یک تغییر اساسی و بنیادین در شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و افزود: این شورا از یک شورای مشورتی و نظریه‌پرداز به یک شورای بسیار کاربردی و با ارائه تصمیمات نافذ و مؤثر در سطح فرهنگ تغییر محتوا داده شده است.

احمدی اضافه کرد: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و ۷۴ مصوبه فرهنگی برای ۱۱ دستگاه ذی‌نفوذ و ذی‌تأثیر در عرصه فرهنگ اتخاذ کردیم و چنانچه این مصوبات اجرایی شوند در عرصه‌های مختلف تأثیرات خود را نشان خواهد داد.

وی گفت: یکی از این موضوعات زیست عفیفانه بود برای دستگاه‌هایی که در این راستا مؤثر هستند؛ پیگیر هستیم که این مصوبات در گردشگاه‌ها، تفرجگاه‌ها، اماکن و معابر عمومی و پارک‌ها عملیاتی شود.

احمدی اظهار کرد: این تغییر رویکرد منجر به تولید دو جلد کتاب شده که یکی با موضوع «زیست عفیفانه» و دیگری «بحران جمعیت و خانواده و رکود موالید» است.

انتهای پیام
captcha