راهیابی ۱۶ دانش‌آموز سمنانی به هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی
کد خبر: 4068688
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

راهیابی ۱۶ دانش‌آموز سمنانی به هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی

رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان از راهیابی ۱۶ دانش‌آموز سمنانی به مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ خبر داد.

راهیابی 16 دانش‌آموز سمنانی به هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید ابوالقاسمی، رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان، عصر روز گذشته، 13 تیر در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره استانی خوارزمی استان خبر داد و گفت: ۱۶ دانش‌آموز استان در ۹ محور مجزا به مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی، ۴۵۵ دانش‌آموز در بیش از ۳۰۰ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۴۰ گروه حائز رتبه‌های برتر استانی شدند یادآور شد: جشنواره به عنوان یک فوق برنامه آموزشی با رویکرد دست‌ورزی، پرورش خلاقیت، تقویت روحیه کارآفرینی و مشارکت‌پذیری با هدف شناخت علایق و استعدادهای دانش‌آموزان، در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

ابوالقاسمی گفت: مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در روزهای پنجم و ششم تیرماه به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد و مرحله کشوری به میزبانی استان اصفهان در نیمه مرداد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha