برگزاری دوره «تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن» در ساوه
کد خبر: 4068986
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

برگزاری دوره «تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن» در ساوه

مدیر مؤسسه قرآن و عترت «صاحب‌الزمان(عج)» ساوه با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، از برگزاری دوره «تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم» در این شهرستان خبر داد.

قرآنمعصومه پُرآذاران، مدیر مؤسسه قرآن و عترت «صاحب‌الزمان(عج)» ساوه، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری دوره «تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم» در این شهرستان خبر داد و افزود: پیش از این نیز دوره‌ای با همین عنوان در اسفند سال 1400 با حضور 35 نفر از علاقه‌مندان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام جهت شرکت در این دوره آموزشی مطلوب بود و پس از برگزاری آزمون اولیه بین 50 متقاضی، 35 نفر آنان جهت شرکت در کلاس پذیرفته شدند، ادامه داد: شرکت‌کنندگان موظف به گذراندن 130 ساعت آموزش حضوری در بخش‌های آموزه‌های قرآن، سبک زندگی، روش تدریس، روانشناسی رشد کودک، پرورش ذوق هنری، مهارت تربیت دینی، مهارت تربیت کودک و خلاقیت هستند.

پُرآذران ادامه داد: کلاس‌های این دوره آموزشی با حضور استاد همتی از تهران در حال برگزاری است که پس از پایان دوره آزمون نهایی کتبی و شفاهی انجام و برای افرادی که حدنصاب لازم را کسب کنند گواهی‌نامه پایان دوره از دارالقرآن صادر می‌شود. پس از برگزاری آزمون پایان دوره برگزیدگان موظف به پشت سرگذاردن 40 ساعت کارورزی در مؤسسات و مراکز قرآنی هستند.

انتهای پیام
captcha