موزه مسجد دارالاحسان سنندج افتتاح می‌شود
کد خبر: 4069208
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
با حضور وزیر میراث فرهنگی

موزه مسجد دارالاحسان سنندج افتتاح می‌شود

موزه مسجد دارالاحسان سنندج با حضور سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جمعه، ۱۷ تیرماه افتتاح می‌شود.

سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

به گزارش ایکنا از کردستان، هم‌زمان با سفر حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و جمعی از اعضای هیئت دولت به کردستان، سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز جمعه، ۱۷ تیرماه در این استان حضور می‌یابد.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، بازدید از چند پروژه شاخص گردشگری و بازدید از منطقه نمونه آبیدر(پل معلق، پارک مشاهیر، باغ ایرانی و مجسمه بزرگ مقاومت) از جمله برنامه‌های سفر مهندس ضرغامی به کردستان است.

وزیر میراث‌ فرهنگی از خانه کُرد، عمارت حبیبی، موزه باستان‌شناسی و کاخ‌موزه خسروآباد بازدید و موزه مسجد دارالاحسان را نیز افتتاح می‌کند.

همچنین در آستانه سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کردستان، میزخدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت‌عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌ فرهنگی در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واقع در سنندج، خیابان پاسداران، جنب پارک شانو(استقلال) برپا می‌شود و به درخواست‌های مردم در حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام
captcha