آغاز مجدد محافل انس و معرفت در مکه مکرمه
کد خبر: 4070928
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

آغاز مجدد محافل انس و معرفت در مکه مکرمه

محافل انس و معرفت بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، بعد از وقفه کوتاه در ایام تشریق، در چهار هتل محل اسکان حجاج ایرانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، محافل «انس و معرفت» در مکه مکرمه همزمان با ورود زائران کشور به مکه مکرمه آغاز شده و تا پایان عملیات حج ادامه خواهد یافت.

بر همین اساس از ۲۲ تیرماه چهار محفل در مکه مکرمه برگزار شد. هتل ویولت ۱ در ساعت ۱۷ میزبان حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام بود که نوای ملکوتی آیات را با تلاوت قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی قرآن کریم استماع کردند.

در ادامه این برنامه و بعد از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی‌یزدی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری، علی فراهانی، مداح اهل بیت، اشعاری به مناسبت میلاد امام هادی(ع) ارائه کرد.

در مراسمی که همزمان در هتل «سناف اندر» مکه مکرمه با نوای میثم مطیعی، مداح اهل بیت برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی‌آدریانی، به سخنرانی پرداخت. تلاوت قرآن مسعود نوری، قاری قرآن کریم فضای معنوی این محفل انس را عطرآگین کرد.

دو محفل دیگر انس و معرفت نیز در ساعت ۲۲ برگزار شد. در هتل اعمار فورم A بعد از قرائت آیات نورانی قرآن با صدای مجتبی پرویزی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، علی فراهانی به مدح مقام امام هادی(ع) پرداخت.

هتل رفاف المشاعر نیز میزبان محفل انس دیگری بود. در این مراسم بعد از قرائت قرآن از سوی مهدی سعادتی‌کیا، حجت‌الاسلام صمدی‌یزدی به سخنرانی پرداخت و سپس زائران بیت‌الله الحرام از مداحی و منقب‌خوانی میثم مطیعی در مدح اهل بیت(ع) بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha